Muuta kansikuvaa
Käyttäjätilien tila onHyväksytty

Tämä käyttäjä ei ole vielä lisännyt tietoja profiiliisi.

Markkinointi ei edes ole kauhean hankalaa:

  1. Ensin pitää ymmärtää miksi tekee mitä tekee (arvot, missio, visio).
  2. Sen pohjalta täytyy ymmärtää oma kohderyhmä, joka allekirjoittaa syysi olemassaoloon.
  3. Näiden pohjalta rakennetaan fiilis ja ulkoasu, joka uppoaa kohderyhmään.
  4. Kaiken tämän pohjalta rakennetaan myyntipaikat (kuten nettisivu, myymälä yms)
  5. ..ja vasta sitten aloitetaan näkyvyyden hankinta (Google, FB yms).
  6. Koko paletin pitää koossa: viestintä (tarinat, sisällöt yms), joka rakentuu 3 ensimmäisestä stepistä, ja näkyy ja kuuluu kahdessa jälkimmäisessä.

Tuo on resepti toimivaan markkinointiin, sekä brändin rakentamiseen. Ja näin me Tovarilla se myös paketointiin.

__

Olen Pirhosen Jussi, iloinen kolmekymppinen yrittäjä, ja Markkinointitoimisto Tovarin toimari. 7 vuotta yrittäjyyttä takana, ja kahdet maisterin paperit taskussa, eli mukavasti tässä on jo ehtinyt, vaikka paljon on vielä tekemättä 😉

Jos kaipaat rehellistä mielipidettä, kaunistelematonta sparrausta tai olkapäätä markkinointiin/brändin rakentamiseen, voin varmasti auttaa.


Muita mentoreita

Hyväksytty
Mikko Niinivirta
Hyväksytty
Mervi Raitaniemi
Hyväksytty
Sari Vesiluoma